tirsdag 11. august 2009

Dette kunne vært meg!

Litt snadder:

http://www.liveleak.com/view?i=a9c_1219341209

Har jeg gått glipp av en lysende karriere som pop-babe? Dette høres jo akkurat ut som meg når jeg er ute å jogger med iPoden min! En kilo eller to, og en liten justering på front-partiet. Vi er jo tross alt ganske like, legg spesielt merke til det sexy blikket!



Jeg var jo egentlig ganske godt i gang. En mengde opptredener på diverse skoleavslutninger, hvor vi blant annet sang Silje Wigens "Alle mine tankar" med matchende sykkelbukser og t-skjorter og vel innøvde moves. For ikke å glemme "Alle fugler", tostemt og det hele. Og hva med den gangen jeg bød hele Dalane Videregående på trombone-spill? Jo, denne jenta er som skapt til å stå på senen. Men jeg tror mine glansdager er passert, og denne byråkrat-mammaen får vel være fornøyd med å ha fått jobb i "det private".

ps! Ja, jeg er rimelig drita på det bildet, som følge av litt for mange tequila.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar