onsdag 19. august 2009

Jeg eier en villa!

Nemlig. En sentrumsnær tre-villa faktisk, med hage, utsikt og det hele. Riktignok også med store edderkopper, ting og tang som må gjøres og fare for både det ene og det andre. Men villa er villa. Denne har jeg kjøpt med bankens penger. Strengt tatt er det vel "vi" som har kjøpt den, men det var nå jeg som stod for de fleste samtalene, og da tar jeg æren. 150 000 under prisantydning er jo slettes ikke ille. Så da gjelder det bare å få solgt leiligheten vår, siden jeg ikke er videre begeistret for å være både villa- og leilighetseier. Flott skal det være, men det får samtidig være måte på.

Huset mitt!

10 kommentarer:

  1. wow - for et kupp! Gratulerer så meget som villaeier! Knallfint bad - og for en utsikt!


    ..sitter her i min lille 3-roms, 54 trappetrinn opp i luften, uten heis, og er litt misunnelig :\

    (og så fint tjukken er! Moro å se babyene man har lest så mye om! :))

    SvarSlett
  2. Så flott er du ikke. Du flytter tross alt til mongoland. Og bibler. Men gratulerer skal du ha allikevel! Kan jeg sende deg en bibel, eller har du?

    SvarSlett
  3. Kremt, jeg er da tross alt godt gift, i kirken og det hele, så det er da klart jeg har en bibel!

    Og hei, tjukken er ikke et intetkjønn eller en ting. Badet er kanskje fint (selv om jeg er ikke veldig begeistret, det er helt ok liksom), men tjukken er fiiiiiiiiN:) Men ellers er jeg enig:)

    SvarSlett
  4. hahaha, det gikk litt fort over tastene :p

    SvarSlett
  5. Gleder meg til indian summer (har hørt vi skal få det i september) på terrassen din!

    SvarSlett
  6. Da må jeg kanskje kjøpe hagemøbler?

    SvarSlett
  7. Innflyttingsfest!!!! Med mange mongoer!!! Gleeeder meg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med villa:-) Ser kjempefin ut.

    SvarSlett
  9. Er det mere penger igjen nå da?

    SvarSlett
  10. Penger? Har det noengang vært en hindring? Banken har penger!

    SvarSlett